שפעת - דרכי מניעה וטיפול

ב"ה


מחלות המגיעות לממדים אפידמיים זוכות לפרסום רחב בגלל תפוצתן האוניברסאלית, והן הופכות למפחידות בגלל הדעות הקדומות הקשורות אליהן. אחד המחלות האלו היא השפעת.
וירוסים וחיידקים אינם הגורם הראשון למחלות. למעשה הם תוצאה של המחלה, או לכל היותר הם גורם משני.
וירוסים וחיידקים יכולים להתפתח ולהתרבות רק ברקמה חולה או מתה. הם אינם מתקיפים רקמה חיה.

גוף בריא מסתגל מהר לשינויים הסביבתיים. לעומת זה גוף חלש ומלא פסולת אינו עומד בפני שינויים, קשה לו להסתגל, ועל כך הוא מפתח את תהליך המחלה. הגורם האמיתי לשפעת הוא, האדם עצמו, אשר בהרגלי התזונה הלא טובים שלו ובאורך חייו הבלתי – טבעי הוא מחליש את הגוף שלו, מזהם את הדם במזונות מלאכותיים, בתרופות ובכל מיני כימיקלים אחרים, עד אשר כמות הרעלים מגיעה לרוויה מסוכנת, המאלצת את הגוף לפעולת ההפרשה המיוחדת, כדי להציל את הגוף מכיליון.

השפעת מתבטאת בתופעות אקוטיות הדומות למחלות אחרות. חום, נזלת, שעול, כאבי בטן, כאבי פרקים. מאחר ואין כל חיסון לנזלת, חום, שעול וכו', אין כל חיסון נגד התופעה הקרויה שפעת. זהו עסק מסחרי בלבד ומשרת את יצרני התרופות  והיבואנים.

חולי שפעת זקוקים למנוחה מוחלטת, לאויר צח, לשקט, מים ולימים אחדים של מנוחה כדי להחלים. חולה שפעת צריך להמנע מכל אוכל, כל זמן שיש לו חום מעל לנורמלי. כמו כן עליו להסתפק בפירות בלבד עד אשר חולפים הסימנים העיקריים של המחלה. דיאטת פירות במשך כ- 2-3 ימים יביאו את החולה לידי החלמה מהירה וישאירו אותו במצב  של בריאות ללא כל סכנת סיבוכים.
במחלת השפעת מאבד הגוף בדרך כלל ממשקלו. אבל אין זה אומר שצריך לאכול. הגוף מסוגל להשתמש ברזרבות שלו עד אשר מסתיימת פעולת הניקוי. חוסר תחושת הרעב אצל החולה היא הוכחה לכך שאין צורך לאכול. ( אני מדגיש "חוסר רעב" ולא חוסר תאבון, כי תאבון יכול להיות מלאכותי, כי הוא תגובה לגירוי).

אנשים המגעים למצב של שפעת, ברוב המקרים זה נובע מאורך החיים "המודרני" שלא מאפשר לגוף לחיות במצב אידיאלי.
העזרה החיצונית הטובה ביותר במקרים של שפעת הינה פרופוליס, אשר הינו חומר טבעי שבאורך פלא ה' ברא.
פרופוליס נחשב לאנטיביוטיקה של הטבע, הוא מיוצר ע"י דבורים, הוא כשר ומתאים מגיל 0 עד 120.
פרופוליס אינו נחשב לתרופה, אלא לתוסף תזונה.
פרופוליס עוזר לצאת מן המחלה מהר ומחוזקים, מכיוון שיש בו תכונה המחזקת את מערכת החיסונית, לכן ניתן ליטול גם כמניע למחלות חורף.
ההמלצה היא להשתמש רק בפרופוליס משובח ובאיכות טובה.

ניתן להתיעץ בחינם בנושא הפרופוליס במספר 050-4141930.


                                                     בברכת בריאות שלימה
שאול טאוסון
אפיתרפיסט, אידיאולוג, תזונאי
קבלת קהל בירושלים ובני ברק

נייד 050-4141930