על סוכרת - דרכי מניעה וטיפול

ב"ה


מחלת הסוכרת מתבטאת בהפרעה בחילוף החומרים של הסוכר בגלל שיבוש בייצורו או פעילותו של האינסולין, האחראי על העברת הגלוקוזה מהדם לתאים.
האינסולין המופרש מהלבלב בתאיים הקרויים "תאי בטא". האינסולין מוביל את הגלוקוזה לתאיים ונקלט בהם בקולטנים, המצויים בדופן התאיים.
נוהגים לחלק את הסוכרת לשני סוגים: סכרת נעורים וסכרת מבוגרים. הסוג הראשון נגרם כתוצאה מחוסר אינסולין והשני – בגלל אי יכולת האינסולין להתקשר לקולטנים.

בהתייחסות לסוג השני:
אחרי עיכול האוכל נוצר גלוקוזה  המיועדת  להזין את תאיי הגוף והשרירים. כאשר הספקת הגלוקוזה מוגזמת לאומת הצריכה של הגוף, נוצרת רמת גלוקוזה גבוהה בדם.
מצב זה נגרם עקב עודף אכילה ו/או מתח נפשי. למעשה זהו שיבוש תפקודי הפוגע ביצור של אינסולין וגם בקולטים  שבתאיים.
יחסי הגומלין בין התאיים לכמות הגלוקוזה אינו תקין.
במצב של מתח תמידי הגוף מפריש רמה גבוהה של אדרנלין. הורמון האדרנלין מעלה את רמת הסוכר בדם.

סימני המחלה:
* עליית רמת הסוכר בדם (מעל 120 מ"ג), * הפרשה מוגברת של שתן, * שתן בצבע בהיר, * הרגשת צמא ויובש בפה, * תשישות, * תרדמת.

הסיבות לסוכרת:
* צריכת יתר של שומנים, חלבונים ועמלנים, * השמנה, * צירופי מזון גרועים,* שימוש מוגבר בסוכר ומוצריו, * חוסר פעילות, * מתח, * שימוש ממושך בתרופות, * הפרעות הורמונאליות.

יש להדגיש: חולי סכרת נוהגים לברוח מאכילת פירות מתוקים, מתוך אמונה שאלו גורמים לעליה ברמת הסוכר בדם. אך בעצם הגורם האמיתי לעליית הסוכר בדם הינו עודף אכילה של חלבונים, שומנים ועמלנים הנהפכים לסוכר בדם.

הטיפול הקונבנציונלי לא מרפא את מחלת הסוכרת, אלא מתבסס על תחליף מלאכותי  של פעולת הגוף!. טיפול זה מנוון את תפקוד המערכת וגורם לתלות תמידית.

הטיפול הטבעי יכול לרפא חולי סכרת אשר עדיין לא מזריקים אינסולין.
הטיפול הטבעי מחזק את האיברים האחראים על התפקוד ומעניק תנאים טובים לשיקום.
במהלך שנותיי כמטפל זכיתי לראות שינויים והצלחות רבות בריפוי מחלת הסוכרת בדרך טבעית. דרך זו מאפשרת להשתחרר מכל התרופות הכימיות.

בברכת בריאות שלימה

שאול טאוסון
אפיתרפיסט, אירידיאולוג, תזונאי

קבלת קהל בירושלים ובני ברק.
נייד: 050-4141-930